Vi har fast fraktpris kun kr 59. Dersom du bestiller varer for over kr 799 spanderer vi frakten.

Kan jeg hente varene mine selv?

Du kan, etter avtale, hente varene selv fra vårt lager i Oslo.

Hvor lang leveringstid har dere?

Vi sender varene normalt innen 24 timer. Deretter vil det ta 1-4 dager fram til deg.

Har dere en butikk jeg kan besøke?
Nei, per idag har vi ikke det. Dette for å holde kostnadene nede, og dermed tilby lavere priser.

Er bestillingen min blitt registrert?
Du vil få en e-post med bekreftelse når bestillingen din er blitt registrert.

Er du usikker kan du ta kontakt på [email protected]

Er bestillingen min behandlet?

Har du opprettet en profil hos oss kan du sjekke status på orderen din ved å logge inn her.
Har du bestilt som gjest, kan du sende oss e-post og vi vil svare så fort vi har mulighet.

Vi vil også sende deg bekreftelse på epost når varene er sendt fra oss.

Kan jeg avbestille ordren min?

Så lenge ordren ikke er sendt fra oss, har du mulighet til å avbestille. Det gjør du ved å logge inn på din profil.

Har du bestilt som gjest, kan kontakte oss på [email protected]

Kan jeg tilføye varer eller endre orderen min?
Etter at orderen er registrert hos oss kan du ikke legge til varer, dette fordi det er godkjent et beløp som skal trekkes fra din kort. Det du kan gjøre er å legge inn en ny ordre og skrive i kommentarfeltet at varen(e) skal sendes sammen med ordrenr xxx (din tidligere ordrenr). Vi vil da kreditere fraktkostnaden på den ene ordren og sende begge ordrene i samme sending.

Jeg vil returnere/bytte og har en ubetalt faktura, hvordan går jeg frem?

Da kan du enten velge å betale din faktura og senere bli tilbakebetalt når vi har behandlet din retur. Eller så kan du kontakte Klarna og be dem sette fakturaen din på pause. Dette kan du selv gjøre i Klarnas app, eller ved å ringe Klarna på telefonnummer 21 01 89 91. Fakturaen vil da bli oppdatert eller slettet når vi har mottatt din retur. Gjør oppmerksom på at det er kundens ansvar å ha kontroll på fakturaen.

Hva skjer om jeg ikke henter pakken min?

Du må hente pakken din innen 14 dager etter at pakken er blitt levert til ditt nærmeste utleveringssted.

Dersom du ikke henter pakken din innen 14 dager forbeholder vi oss retten til å debitere kr 299 for våre  håndteringskostnader  plus returkostnader. Resterende beløp vil bli kreditert til deg.

Er priser med MVA?

Alle priser i nettsiden er totalpriser inkl. mva.

Det opereres ikke med noen skjulte avgifter eller gebyrer.

Hvordan betaler jeg i nettbutikken?
Du kan velge mellom å betale med din visa/master kort, med vipps eller med faktura med 14 dagers forfall.

 Jeg har ikke mottatt en ordrebekreftelse?
Pass alltid på at e-post adressen er riktig. Det kan hende at e-posten er blitt havnet I din junk, sjekk dette også.

Hvis du ikke finner din ordrebekreftelse så ta kontakt med oss på [email protected]

 Hvordan returnerer eller bytter jeg en vare?
Hvis du ønsker å bytte eller returnere en vare så ta kontakt med oss på [email protected]. Vi vil da sende deg en returlapp som du kan printe ut og feste til enten den emballasjen du mottok fra oss eller annet egnet emballasje. Du vil bli belastet kr 99 fra din ordre for returfrakt. Resterende beløp for varene vil bli kreditert. Du kan også velge å sende varene tilbake til oss uten bruk av vår returlapp. Da er du selv ansvarlig for at varene kommer frem til oss.

Det er selvfølgelig en forutsetning at varene er ubrukt og med alle etiketter på.

Hva gjør jeg hvis jeg har fått feil/mangelfull vare?

Har du fått en feil vare sendt til deg eller at produktet ikke er som forventet, kan du kontakte oss på [email protected] Vi vil kontakte deg så fort som mulig for å finne en løsning på problemet.

Hvor fort får jeg tilbakebetalt beløpet for mine returnerte varer?
Når varene er sendt i retur til oss, får du normalt tilbakebetalt beløpet innen 14 dager. Går det lengre tid enn dette, så ta kontakt med oss på [email protected].

Produkt lagt til ønskeliste